Het is bijna zo ver.. - Reisverslag uit Weert, Nederland van Teuntje Peeters - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver.. - Reisverslag uit Weert, Nederland van Teuntje Peeters - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver..

Door: Teuntje

Blijf op de hoogte en volg Teuntje

31 Augustus 2015 | Nederland, Weert

Hey iedereen!

Helaas eerst vervelend nieuws.. Een paar weken geleden is mijn knieschijf uit de kom geschoten, ik ben bekend met dit probleem aangezien ik hypermobiel. Normaal gesproken schiet mijn knieschijf er vanzelf opnieuw in of kan ik de schijf zelf terug zetten. Dit ging nu helaas niet :(. Dus is er een ambulance moeten komen om de knieschijf terug te zetten. Heel vervelend allemaal, ik kan daardoor mijn knie nog steeds niet goed buigen, ik ben ontzettend blij als ik mijn knie 90 graden kan buigen. Gelukkig ga ik met sprongen vooruit en hoop ik aanstaande vrijdag fatsoenlijk te kunnen zitten aangezien ik dan ga vliegen!

Mijn visum is binnen! Aanstaande vrijdag zal ik naar Seattle gaan vliegen! Super spannend. Ik doe 12.5 uur over de heenreis. Om acht uur 's morgens zal ik vertrekken vanuit Schiphol naar Frankfurt, waar mijn eerste overstap is en vanuit Frankfurt vlieg ik door naar Seattle. Ik vertrek 's morgens om 8 uur en ik kom daar 's middags om half 12 aan. Heel grappig, net alsof je maar een paar uur vliegt. Ik hoop dat ik dan mijn been ook nog wat beter kan buigen zodat de reis niet zwaarder wordt dan het al is.

Ik heb ook een huis kunnen regelen! Ik kom te wonen in een huis met nog 11 buitenlandse studenten. Hier zal ik mijn eigen kamer hebben en de rest (keuken, badkamer, woonkamer) is allemaal gedeeld. Ontzettend leuk! Dan leer je allemaal verschillende culturen kennen! Ik kan hier waarschijnlijk zondag of maandag pas in, dus ik moet even een paar nachten zien te overbruggen in een soort hostel of iets dergelijks. Dat vind ik wel heel erg fijn zodat ik de jetlag een beetje kan overbruggen en er alvast wat kan rondkijken.

Mijn eerste stagedag zal hoogst waarschijnlijk dinsdag 8 september zijn. Ook heel erg spannend! Ik heb deze vakantie al wat artikelen gelezen zodat ik al wat voorbereid ernaartoe ga. Ik heb er echt ontzettend veel zin in!

Verder hou ik jullie op de hoogte!

Tot snel!


  • 31 Augustus 2015 - 19:40

    Christianne:

    Heej Teuntje,

    Wat spannend allemaal, maar wel echt een super ervaring!
    Heel veel succes!
    En alvast een heel goeie reis toegewenst!

    Groetjes, Christianne

  • 31 Augustus 2015 - 19:42

    Esther:

    Heel veel succes en geniet er van!!!! Goede vlucht vrijdag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teuntje

Actief sinds 15 Juli 2015
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 3566

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 31 Januari 2016

Seattle

Landen bezocht: