Oktober - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Teuntje Peeters - WaarBenJij.nu Oktober - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Teuntje Peeters - WaarBenJij.nu

Oktober

Door: Teuntje

Blijf op de hoogte en volg Teuntje

02 November 2015 | Verenigde Staten, Seattle

Hey iedereen!

Hier een verslag van de maand oktober! Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor alle lieve reacties op mijn vorige reisverslag! Echt hartstikke leuk dat jullie het allemaal lezen en zulke leuke reacties geven! :)

Deze maand was een vrij zware maand. We hadden helaas wat drama en spanning in het huis, wat ik helaas meteen aanvoel, al was ik er gelukkig niet in betrokken. Ik heb zelfs een week heimwee ervan gehad. Ook stage is erg pittig, er wordt veel van me verwacht. Wat natuurlijk hartstikke goed is, zo kan ik er alles uithalen wat erin zit, maar dat kan wel ontzettend vermoeiend zijn soms. Ik heb dit met mijn stagebegeleider besproken en het gaat nu weer stukken beter!

Wat heb ik deze maand nou allemaal gedaan? Het grootste gedeelte van de tijd kun je me op mijn stage vinden natuurlijk en in de sportschool. In het weekend vind je me voornamelijk in de kroeg en samen met huisgenoten. Veel sightseeing heb ik deze maand niet gedaan, wel ben ik bij de boeing factory geweest. Dit is de fabriek waar ze vliegtuigen maken. Vliegtuigen laten me eerlijk gezegd altijd koud, dat is iets wat er gewoon is. Maar het was echt heel erg gaaf! Ik heb er nog nooit over nagedacht wat er allemaal bij komt kijken om een vliegtuig te maken. Verder hebben we halloween gevierd! Zie de foto's die ik erbij ga uploaden. Het was echt hartstikke leuk! Ik wilde geen kostuum kopen omdat ik die hier natuurlijk maar 1x aan ga hebben en ik moet die ook weer mee naar huis slepen. Dus heb ik besloten om van alles bij elkaar te rapen met als thema: 50 tinten grijs! (Check voornamelijk mijn oorbellen, daar was ik helemaal weg van:)).

Deze maand hebben we vooral erg veel plannen gemaakt voor de komende tijd! Er komen natuurlijk een aantal feestdagen aan zoals thanksgiving, kerst en nieuwjaar. Een week voor thanksgiving gaan we een weekendje weg met het huis, de reis zal naar Portland gaan. Als je het google't dan zul je zien dat het echt een ontzettend mooie plaats is om heen te gaan! We gaan waarschijnlijk een auto huren en daarheen rijden, huis huren en vooral heel veel plezier maken! Een week na dit weekend is het thanksgiving, twee extra vrije dagen! Heerlijk. Veel van mijn huisgenoten hebben hier allemaal geen familie (net als ik natuurlijk) dus we maken er een friendsgiving van. Ik wil dan heel graag zo'n grote kalkoen maken wat al die amerikanen doen in de films. I'm really excited! Dan ga ik 12 december met een huisgenoot (Nick) en een vriend van het huis (ex-huisgenoot Arda) naar Californië rijden. We zullen dan een week weg zijn met zijn drieën. Ik vlieg een dag eerder terug, want die dag zullen mijn ouders, broertje en zusje aankomen op het vliegveld hier in Seattle voor twee weken. Ik ben al een lijstje aan het maken van alle dingen die ik ze ga laten zien (evenals een lijstje van alles wat ze mee moeten nemen om die amerikanen eens flink stroopwafels, pepernoten en satésaus te laten proeven).

Ik ben echt ontzettend enthousiast om de komende tijd in te gaan! Juist ook omdat ik me een stuk minder druk maak om stage, alle leuke plannen. Laat maar komen!

Tot de volgende keer weer!

Ps. vergeet niet om mijn foto's te bekijken :).

  • 02 November 2015 - 13:51

    Marijke:

    Hoi Teuntje , je hebt er weer een leuk verslag van gemaakt! Jammer dat je wat mindere dagen hebt gehad met drama en heimwee, maar gelukkig gaat het weer goed, en kun je weer genieten van je tijd in Seattle. Leuke foto's vooral die leuke pompoen en van Halloween leuk masker, en van Boeing factorij iinderdaad boeiend om te zien hoe ze gemaakt worden. Je gaat een leuke tijd meemaken zoals het weekend van Portland en thanksgiving leuk om er friiensgiving van te maken, fijn dat jullie elkaar met die feestdagen er leuke tijd van kunnen maken. En dan nog Californië zie je ook nog een andere staat leuk hoor. Verder fijn dat je ouders en zus en broer naar je toe komen met de feestdagen is toch fijner en gezelliger met je familie te kunnen doorbrengen. Geniet de komende tijd van de plannen die er komen, en fijn dat het goed gaat met de stage!. Verder heel veel plezier de komende tijd, ben benieuwd naar je komende uitstapjes, en kijk uit naar je volgende verslag!groetjes Marijke

  • 02 November 2015 - 18:29

    Rian:

    Leuk verslag, voorpret is dubbele pret!! Xxx

  • 03 November 2015 - 07:29

    Seray:

    Waaaauw Teuntje! Wat een jaloersmakend verslag:-D.

    Wat ben ik trots op jou! Geniet van alle momenten die je meemaakt.
    Heel veel plezier en succes.

    Liefs,

  • 11 November 2015 - 16:14

    Gerrie:

    Lieve Teuntje,

    Kan me voorstellen dat je heimwee hebt naar ons mooie Weert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Teuntje

Actief sinds 15 Juli 2015
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 3570

Voorgaande reizen:

01 September 2015 - 31 Januari 2016

Seattle

Landen bezocht: